Wyobraź sobie następującą sytuację: wychodzisz przed swój dom, a Twoim oczom ukazuje się całkiem nienaganne, nowoczesne auto. W aucie siedzi uśmiechnięty Pan, miłym gestem zapraszający Cię do środka. Oczywiście wiesz, że ma zawieźć Cię do wcześniej zarezerwowanego hotelu, więc wsiadasz i nim się obejrzysz, już jesteś na miejscu.
Panie w recepcji serdecznie Cię witają i z gracją podają Ci klucze do Twojego apartamentu,
z zainteresowaniem opowiadając o atrakcjach w hotelu i jego najbliższej okolicy.
Przekraczasz progi swojego wypasionego pokoju i reagujesz w sposób zupełnie niekontrolowany przez Ciebie: WOOOW!
Przepiękny, elegancki, bardzo przestronny apartament, już przygotowana, gorąca woda w jakuzzi w kolorze błękitnego nieba, mieniąca się na przemian wszystkimi kolorami tęczy. Tuż obok postawiona egzotyczna sól do kąpieli, mająca wspaniałe działanie relaksujące zarówno dla ciała, jak i duszy. Rozglądasz się dalej, dostrzegasz wielgaśny bukiet świeżych, białych kwiatów, których woń czuć po całym pokoju, a których blask i piękno wprawia Cię w prawdziwy zachwyt.
Tuż obok widzisz butelkę schłodzonego Prosecco, starannie ułożonego w srebrnym kulerze, po brzegi wypełnionym lodem, a także starannie ułożona patera owoców i różnorodnych słodyczy, po które od razu sięgasz, gdyż nie sposób nie skusić się na takie łakocie, które są tak perfekcyjne ułożone, że aż wyglądają jak nieprawdziwe. Jesteś w środku i nie możesz nacieszyć swoich zmysłów miejscem, w którym masz spędzić następnych kilka dni, odrywając się na chwilę od codziennej rutyny. Myślisz sobie: „Jej, jak to wszystko pięknie przygotowane, ta cała wspaniała aranżacja na pewno kosztowało wiele pracy i wysiłku ze strony personelu, gdyż efekt przeszedł Twoje najśmielsze oczekiwania”. Prawda jest taka, że nie wymagało to tak dużo pracy, jakby się mogło komuś wydawać, a całość zawdzięcza się nadzwyczajnej osobie, jaką jest hotelowy Concierge.
Concierge, inaczej „koncjerż”, to niebywale ważna osobistość, pracująca w hotelu. Jej głównym zadaniem jest załatwianie wszelkich próśb oraz oczekiwań Gości z najwyższą starannością
z ogromnym zaangażowaniem, z nastawieniem na pomyślne rozwiązanie nawet najbardziej skomplikowanych sytuacji. Jest to niewątpliwie osoba od zadań specjalnych, zarówno od zwykłych, przyziemnych spraw, jak i od szczególnych i czasami dość abstrakcyjnych wymagań. Concierge to prawdziwy asystent Gościa, któremu jest w stanie „uchylić nieba”, aby tylko go zadowolić i spełnić wszelkie jego prośby.
Jak to wygląda w praktyce?
Concierige dla swojego Gościa zrobi niemalże wszystko, aby tylko przyczynić się do jego satysfakcji i zadowolenia z pobytu w hotelu. Jest przede wszystkim kopalnią wiedzy, dzięki czemu Gość wie, że jakąkolwiek kwestię poruszy, ten profesjonalnie i z zainteresowaniem odpowie na wszelkie pytania. Z przyjemnością pójdzie po najpotrzebniejsze zakupy bądź zorganizuje osobę, która wyprowadzi na spacer czworonoga. W przypadku romantycznej kolacji, zarezerwuje stolik w restauracji, zadba o jego nienaganny wygląd, pyszne jedzenie, świeże kwiaty, a także butelkę schłodzonego szampana. Jeżeli padną pytania, odnośnie atrakcji w okolicy, Concierge z uwagą i ciekawością opowie o zabytkach, parkach, miejscach godnych zobaczenia w najbliższym otoczeniu, zatroszczy się o transport a także zdobędzie bilety lub dokona rezerwacji. Za zgodą Gościa dostarczy do pokoju wszystko to, o co się go poprosi, zarezerwuje wybrany zabieg w Spa, jak również odprowadzi do Centrum Termalnego, przy okazji opowiadając o zbawiennym wpływie saun na ciało i ducha.
W przypadku uszkodzenia rzeczy, Concierge bez problemu znajdzie i zorganizuje naprawę danego przedmiotu, a także umówi wizytę u lekarza, dentysty bądź fryzjera, jeżeli tylko będzie taka potrzeba. A więc skala zadań, jaką pełni Concierge, jest ogromna, w zależności od próśb i oczekiwań Gościa, natomiast cel jest zawsze ten sam – zadowolenie i radość osoby, która przebywa w danym czasie w hotelu, jej maksymalne odciążenie zarówno od błahych jak i poważniejszych spraw, a także świadomość, że jest osoba, która zajmie się tak naprawdę wszystkim i co najważniejsze – nie zawiedzie!
Concierge to w gruncie rzeczy trudna i odpowiedzialna rola, którą powinna pełnić osoba
o określonych cechach. Przede wszystkim musi być odporna na stres, a także posiadać mnóstwo pomysłów na to, jak rozwiązać dany problem, wywołując przy tym uśmiech na twarzy Gościa. Powinna posiadać dobre maniery, być otwarta i kreatywna, a przy tym dysponować umiejętnościami negocjacyjnymi. Ważne z punku widzenia Gościa są także dyskrecja oraz pełne zrozumienie, a także świadomość, że można mu zaufać, a ten stanie na wysokości zadania i z pewnością nie zawiedzie.
Co więc daje Gościowi usługa hotelowego „konsjerża”? Przede wszystkim pozwala mu
w pełni cieszyć się pobytem i nie martwić się absolutnie o nic. Dzięki niemu każda osoba, przebywająca w hotelu, może liczyć na zaspokojenie wszelkich potrzeb, oszczędzając w ten sposób czas, który spożytkuje na spełnianie swoich marzeń.
Concierge to prawdziwy i zaufany asystent Gościa, wierny towarzysz, a także niezawodna w swoim fachu i jedyna w swoim rodzaju osoba. Obecnie taka usługa spotykana jest
w dużych i luksusowych hotelach. Ale czy tylko? Czy w mniejszych hotelach również doświadczymy takich dobrodziejstw? Hotel Senator w Starachowicach jest tego najlepszym przykładem, powiem więcej – takich „konsjerży” jest w nim cała masa!
Team Hotelu Senator to nie byle jakie osoby, które znalazły się w nim przez przypadek. Składa się na niego cały sztab ludzi, których pasja i zaangażowanie w powierzone obowiązki przechodzą nieraz najśmielsze oczekiwania. Troska i dobro Gościa, a także jego pełne zadowolenie i odciążenie nawet w najbardziej przyziemnych sprawach to najwyższy priorytet, realizowany każdego dnia i z największą starannością i dbałością o oferowane usługi. Charakteryzuje ich świadomość, że nie ma rzeczy niemożliwych i nie do załatwienia. Z przyjemnością reagują w sytuacjach, kiedy na horyzoncie pojawia się jakiś problem. Wtedy ich siła do działania podwaja się, ilość pomysłów napływa do głowy i eksploduje w postaci pomyślnie rozwiązanych sytuacji, obfitujących następnie w radość i zadowolenie hotelowego Gościa.
Co jak co, ale dobre samopoczucie i satysfakcja Gości to największe wartości dla całego teamu Hotelu Senator, a ich dopieszczenie w postaci dodatkowych usług świadczą
o profesjonalizmie i umiejętnościach wszystkich osób, pracujących w hotelu. Jako potwierdzenie tych słów, warto przytoczyć chociażby ostatnią wizytę znanej i bardzo lubianej pary influencerów z popularnego programu telewizyjnego.
Włodek Troszyn wraz ze swoja partnerką byli Gośćmi Hotelu Senator, a ich pobyt zarówno sami zainteresowani, jak i obsługa hotelu wspomina niezwykle miło i z ogromnym sentymentem. Influencerzy przyjechali w starachowickie strony w jeden z majowych weekendów, aby cieszyć się wspólnie spędzonym czasem, a także zwiedzić świętokrzyskie zakątki. Wszyscy pracownicy hotelu dołożyli wszelkich swoich starań, aby ugościć ich niemalże „po królewsku”. Zakwaterowano ich w jednym z najbardziej ekskluzywnych apartamentów, dostarczając znanej parze bukiet świeżych kwiatów, a na powitanie butelkę Prosecco wraz z paterą pysznych truskawek. Następnie zadbano o ich relaks w instytucie Spa dr Ireny Eris, a wieczorem zorganizowano w restauracji Atrium romantyczną kolację w blasku świec, rozsypując na stole biało-czerwone płatki róż. Radość na twarzach popularnej pary była bezcenna, cieszyła serca wszystkich pracowników. To była niezwykle miła i sympatyczna para, młodzi ludzie, z którymi bardzo przyjemnie się rozmawiało i która była pod ogromnym wrażeniem, jak wspaniale zostało wszystko przygotowane i zaaranżowane. Cała obsługa Hotelu Senator spowodowała, że ich radość z pobytu nie miała końca, a na dowód tego znana para umieściła bardzo pochlebne opinie na stronie internetowej Hotelu Senator.
Concierge hotelowy to bez wątpienia ważna postać w egzystencji każdego hotelu. Dzięki takiej osobie Gość hotelowy wie, że jego pobyt będzie udany, że może liczyć na wszelką pomoc i zainteresowanie, a także dyskrecję zarówno w przyziemnych sprawach jak i szczególnych wymaganiach. Jest to prawdziwy człowiek od zadań specjalnych, a także niezawodny asystent Gościa, dla którego „niemożliwe” nie istnieje.
A gdybyś znalazł się właśnie w takim miejscu, ale pełnym hotelowych „konsjerży”, na czele z głównym ich przedstawicielem? Nie musisz długo szukać. Wystarczy, że odwiedziesz Hotel Senator w Starachowicach bądź wykręcisz następujący numer telefonu do dedykowanego specjalnie dla Ciebie Concierge’a.
Anna Dymińska - 512 023 435